Οι στόχοι μας είναι:
1. Να δούμε πόσοι ποδηλατάδες είμαστε στην Φιλαδέλφεια.
2. Να κάνουμε μια ποδηλατάδα την εβδομάδα στους δρόμους της πόλης.
3. Να κάνουμε φανερή την ανάγκη να δημιουργηθεί ποδηλατικό δίκτυο στην πόλη, που να καλύπτει τις ανάγκες των ποδηλατών από την μια άκρη έως την άλλη.
4. Να κινούμαστε με την ασφάλεια που επιβάλλεται σε πολιτισμένες πόλεις και χώρες.
5. Να αποφορτιστεί η πόλη από τον μεγάλο κυκλοριακό φόρτο των ΙΧ αυτοκινήτων που την χαρακτηρίζει σήμερα.

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

3η - Μεταμόρφωση

Η ποδηλατάδα έγινε την Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012.
Η εκκίνηση και ο τερματισμός έγινε στην Πλατεία Πατριάρχου.
Πήραν μέρος 42 ποδηλάτες/ισσες.
Έγιναν  2 διαδοχικές διαδρομές.

Η πρώτη ήταν από Φιλαδέλφεια προς το άλσος Προμπονά, απόστασης 4,4 Km και μέση ωριαία ταχύτητα 11Km/h.

4,4 Km Φιλαδέλφεια - Προμπονά


H δεύτερη ήταν από Φιλαδέλφεια προς Μεταμόρφωση, απόστασης 7,2 Km και μέση ωριαία ταχύτητα 8,5 Km/h.
Φιλαδέλφεια-Μεταμόρφωση 7,2 Km


Τις 2 διαδρομές οδήγησαν οι Γιάννης Πουλιδάκης και Μίμης Τσακίρης.

φωτογραφίες τραβηγμένες από τον Γιάννη Πουλιδάκη




φωτογραφίες τραβηγμένες από τον Πάρη Μιχαλάκη







3 σχόλια:

  1. Καλημέρα παιδιά, σήμερα δεν σας πρόλαβα αλλά ελπίζω την επόμενη Κυριακή το απόγευμα.

    Λάμπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να σου υπενθυμίσω ότι την επόμενη Κυριακή 28 Οκτωβρίου λόγω της πρωινής παρέλασης, δεν θα γίνει πρωί όπως κάνουμε πάντα, αλλά βράδυ στην πόλη της Φιλαδέλφειας.

    Σαν ώρα έχει προταθεί η 7 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια παρατήρηση προς τους μελλοντικούς οδηγούς των ποδηλατάδων.

    Πολλές φορές και σε πολλά σημεία της διαδρομής, η ομάδα των ποδηλατών/ισσών "έσπαγε" με μεγάλα χάσματα μεταξύ μας.

    Βλέπετε, δεν έχουν όλοι την ίδια εμπειρία ποδηλάτου και την ίδια μυϊκή δύναμη.

    Ειδικά όταν πρόκειται να μπεί η κεφαλή της ποδηλατάδας σε κεντρικές αρτηρίες, ας κόβει λίγο ταχύτητα ή ας σταματά για λίγο, ώστε να προλαβαίνουν οι πίσω ποδηλάτες να φτάνουν και να υπάρχει μια συνέχεια.

    Να σκεφτείτε ότι στην 3η ποδηλατάδα στην οδό Τατοίου προς Φιλαδέλφεια υπήρχαν ποδήλατα που είχαν απόσταση από το μπροστινό τους ακόμα και 20-30 μέτρων.
    Τότε βρίσκουν την ευκαιρία κάποια ΙΧ να χώνονται ανάμεσα.
    Αυτό νομίζω επιδρά και στο αίσθημα της ασφάλειας των ποδηλατών.
    Άλλη ασφάλεια προσφέρεται, όταν υπάρχει ένα συμπαγές group ποδηλάτων και άλλο όταν υπάρχουν σκόρπια ποδήλατα εδώ και εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή