Οι στόχοι μας είναι:
1. Να δούμε πόσοι ποδηλατάδες είμαστε στην Φιλαδέλφεια.
2. Να κάνουμε μια ποδηλατάδα την εβδομάδα στους δρόμους της πόλης.
3. Να κάνουμε φανερή την ανάγκη να δημιουργηθεί ποδηλατικό δίκτυο στην πόλη, που να καλύπτει τις ανάγκες των ποδηλατών από την μια άκρη έως την άλλη.
4. Να κινούμαστε με την ασφάλεια που επιβάλλεται σε πολιτισμένες πόλεις και χώρες.
5. Να αποφορτιστεί η πόλη από τον μεγάλο κυκλοριακό φόρτο των ΙΧ αυτοκινήτων που την χαρακτηρίζει σήμερα.

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Σημερινό Πεζοδρομικό-Ποδηλατικό δίκτυο

Αυτό που φαίνεται με πράσινες γραμμές είναι το υπάρχον δίκτυο πεζοδρόμων.
Αναγκαστικά αυτό χρησιμοποιούν και οι περισσότεροι ποδηλάτες, αφού παρέχει μια σχετική ασφάλεια.
Έτσι αυτό είναι σήμερα το υπάρχον ποδηλατικό δίκτυο της πόλης, συνολικού μήκους 6 Km.
Είναι διασπαρμένο και όχι συνεχόμενο.
Διασταυρώνεται με οδούς της πόλης, σε μερικές από τις οποίες υπάρχουν φανάρια και σε μερικές όχι.


Ο ποδηλατόδρομος υπ' αριθμ. (1) είναι ο παράπλευρος πεζόδρομος της οδού Δεκελείας και του άλσους. Σε αυτόν δεν μπορεί να κυκλοφορήσει αυτοκίνητο διότι κατά μήκος του έχει μπάρες από τις οποίες όμως χωράει να περάσει ποδήλατο. Διαπερνά ουσιαστικά την πόλη κατά τον άξονα Βοράς-Νότος.
Το Βορειότερο άκρο συνδέει την Φιλαδέλφεια με τον Δήμο της Μεταμόρφωσης και το Νοτιότερο με τον Δήμο Αθηναίων (αρχές της Λεωφόρου Αχαρνών).

Ο ποδηλατόδρομος που φαίνεται μέσα στο άλσος είναι στο μεγαλύτερο του μέρος χωματόδρομος. Οι είσοδοι και έξοδοι από και προς το άλσος, εμποδίζονται από μπάρες, στις οποίες το ποδήλατο πρέπει να σηκωθεί στα χέρια.

Οι υπόλοιποι ποδηλατόδρομοι που είναι μέσα στον ιστό της πόλης, φτιάχτηκαν κάποτε, όχι για ποδηλατόδρομοι αλλά μάλλον τυχαία και χωρίς λόγο.

Υφιστάμενο ποδηλατικό δίκτυο της Ν. Φιλαδέλφειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου